PASEK INFORMACYJNY

ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z NASZĄ OFERTĄ POŻYCZEK NA MASZYNY - SZCZEGÓŁY W ZAKŁADCE ROLNICY *** GOTÓWKA DLA GOSPODARSTWA - RATY MIESIĘCZNE, KWARTALNE, PÓŁROCZNE i ROCZNE *** JEŻELI JESTEŚ DOSTAWCĄ MASZYN I POJAZDÓW ZAJRZYJ DO SEKCJI WSPÓŁPRACA

MENU

DLACZEGO WYBIERAMY POŚREDNIKA KREDYTOWEGO?

/

CZYM CHARAKTERYZUJE SIĘ DOBRA OFERTA KREDYTOWA? 


Bez względu na to czy bierzemy kredyt duży czy mały zawsze zależy nam na jak najlepszej ofercie. To zrozumiałe. Liczy się tutaj cena czyli prowizja, oprocentowanie i ubezpieczenie, bo to wszystko najbardziej przekłada się na łączny koszt pożyczki i wysokość raty.
Czy aby na pewno to jedyny wyznacznik dobrej oferty?
Z pewnością jest jeszcze kilka innych mniej mierzalnych aspektów jak choćby dobra obsługa po sprzedażowa.
Bardzo często jest tak, że wszystko jest w porządku do momentu kiedy podpiszemy umowę kredytową. Do tego czasu pracownik banku jest usłużny i elastyczny w stosunku do naszych oczekiwań. Co jednak kiedy w trakcie spłaty kredytu przyjdzie nam coś w banku załatwić, kiedy będziemy potrzebowali zaświadczenia o aktualnym saldzie kredytu lub gdy będziemy chcieli porozmawiać o ewentualnej karencji w spłacie? Z tym często bywa różnie. Wielokrotnie Kredytobiorca odsyłany jest w takim przypadku do centrali danego banku, a to bywa już bardzo kłopotliwe. Wiadomo, że nie ma jak rozmowa z kimś kogo znamy, kto jest na miejscu i dostępny w każdej chwili. Infolinia tego nam nie zapewni.


/

JAK DOKONAĆ TRAFNEGO WYBORU?


Wybierając dobrą ofertę chcielibyśmy, aby to wszystko było w jak najlepszym porządku. Jak jednak wybrać taką ofertę kiedy na rynku jest natłok różnego rodzaju ofert kredytów i pożyczek, a my nie mamy nadmiaru wolnego czasu?
Bardzo dobrym rozwiązaniem jest posiadanie jednego sprawdzonego doradcy, który w pewnym sensie reprezentuje wszystkie banki na rynku, który zna odpowiednie jednostki w poszczególnych instytucjach zajmujące się różnymi aspektami każdego produktu. Człowieka, który dopasuje nam ofertę do naszych oczekiwań i będzie znał specyfikę naszego gospodarstwa, czy firmy.

DŁUGOFALOWA WSPÓŁPRACA PRZYNOSI KORZYŚCI


Budowanie długofalowych relacji pomiędzy klientem, a pośrednikiem kredytowym jest bardzo cenne dla obu stron. Dla klienta, ponieważ posiada on wypracowane często przez lata duże zaufanie do swojego doradcy, nie boi się powierzyć mu swoich finansów, ma pewność że zawsze dostanie dobrą i sprawdzoną ofertę pod każdym względem i wszystko zostanie dopięte na ostatni guzik. Ma dostęp do wielu ofert w jednym miejscu i nie musi tracić wielu dni na odwiedzanie każdego banku. Czuje się zaopiekowany bo doradca dba o to, by Klient był zadowolony z obsługi.
Dla pośrednika z kolei taka relacja jest bardzo cenna ponieważ zadowolony Klient wraca po kolejne rozwiązania finansowe, poleca także swojego doradcę współpracującym z nim kontrahentom, czy znajomym z branży. Każda kolejna przeprowadzona transakcja, każdy zrealizowany kredyt powoduje, że te relacje się utrwalają i zacieśniają.

Pośrednik kredytowy ma sporą przewagę nad pracownikiem placówki bankowej ponieważ nie ogranicza go oferta jednego banku. Może on rzeczywiście proponować to co na rynku jest najlepsze, a nie to co musi. Prowadząc własną firmę jest również dużo bardziej elastyczny i mobilny.

ILE TO KOSZTUJE?


Tutaj pojawia się pytanie. Ile to wszystko będzie kosztowało? Każda firma pośrednicząca ma swoją własną politykę i podejście do kwestii ewentualnych opłat za swoje usługi. Na rynku są tacy pośrednicy, którzy od klientów pobierają dodatkową prowizję. Na szczęście wybór jest tutaj spory i są również tacy, którzy swoje wynagrodzenie opierają o prowizję od banków. W takim przypadku koszt kredytu będzie tożsamy z tym zaciąganym bezpośrednio w placówce bankowej, a często nawet niższy dzięki negocjacjom prowadzonym przez pośrednika kredytowego z oddziałem banku.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI